اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره آموزشی مدیریت بازاریابی پیشرفته در اجرا

تاريخ 1397/06/14 ساعات 09:33

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان «مدیریت بازاریابی پیشرفته در اجرا» برای دانش‌اموختگان مدیریت بازرگانی و کارشناسان بازاریابی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، برنامه‌های آموزشی پارلمان بخش خصوصی پایتخت برای سه ماهه سوم سال تدوین شده است و قرار است مانند نیمه اول سال با دوره‌های فشرده و کارگاه‌های متعدد برای فعالان اقتصادی و تشکل‌ها دنبال ‌شود.

دوره آموزشی مدیریت بازاریابی پیشرفته در اجرا طی 30 ساعت آموزشی با ظرفیت محدود 12 نفر برگزار می‌شود. مدرس این دوره سیدعلی بدیع‌زادگان، از مدرسان باسابقه حوزه بازاریابی و مدیر گروه بازاریابی موسسه اموزش اتاق بازرگانی تهران است که مدرک تربیت مدرس خود را از موسسه WIFI اتریش اخذ کرده و دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است.

علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی باید دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی باشند و حداقل دو سال سابقه اجرایی بازاریابی داشته باشند.

در این دوره سرفصل‌هایی چون شناخت و تحلیل مشتری براساس مدل‌های ذهنی، نقطه شروع در اجرا، تفکر سیستمی و دام‌های تصمیم‌گیری، اصول تدوین برنامه بازاریابی کاربردی، خلق استراتژی عملیاتی، نحوه طراحی کمپین‌های موفق و خطاها و موانع رایج را مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

با توجه به محدودیت ظرفیت 12 نفره این دوره، اولویت حضور با کسانی است که زودتر فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. متقاضیان برای حضور در این دوره باید فرم تکمیل شده ثبت‌نام را به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق نمابر به شماره 88107762 و یا پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.ir به موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی کسب و کار اتاق بازرگانی تهران ارسال کنند.

همچنین علاقمندان به حضور در این دوره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88107732 - 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت اولویت حضور در این دوره با اشخاصی است که زودتر مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

دریافت فرم‌ثبت‌نام

 


 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونيکي
تلفن
نظر